http://www.sklep.bernina.com.pl/images/Baner_UP.jpg

BERNINA - Sklep Internetowy z maszynami do szycia, owerlokami i hafciarkami


 
PROMOCJE MASZYNY DO SZYCIA OWERLOKI HAFCIARKI PROGRAMY AKCESORIA
           

Sklep BERNINA --> Regulamin zakupów w naszym sklepie internetowym


           

 

REGULAMIN ZAKUPÓW MASZYN DO SZYCIA i HAFTU, OWERLOKÓW i HAFCIAREK KOMPUTEROWYCH, AKCESORIÓW, CZĘŚCI
W SKLEPIE INTERNETOWYM BERNINA POLSKA - www.sklep.bernina.com.pl

 

 

Sklep Internetowy www.sklep.bernina.com.pl jest obsługiwany przez:

BMD Polska
ul. Kamieniarska 48
30-364 Kraków
NIP: 945-143-05-69
 

I. PODSTAWOWE POJĘCIA


SprzedawcaBMD Polska z siedzibą w Krakowie przy ul. Kamieniarskiej 48 (Kraków, 30-364) wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa pod numerem ewidencyjnym: 209/2002

Sklep - Serwis Internetowy/Sklep Internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod adresem internetowym www.sklep.bernina.com.pl za pośrednictwem którego Klient może dokonać zakupu od Sprzedawcy wybranego Towaru.

Klient - osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu (w tym również Konsument).

Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Regulamin - niniejszy regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.

Towar - rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określoną w zamówieniu.

Formularz Zamówienia/"koszyk" - usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient nie posiadający konta użytkownika lub posiadający takie konto, może dokonać zakupu Towarów.
 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowy sprzedaży Towaru, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klienta ze Sklepu, dostępnego pod adresem internetowym www.sklep.bernina.com.pll

  2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z póĄn. zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.

  3. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz stanowią zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego.
     

III. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
 

  1. Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.

  2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową sklepu www.sklep.bernina.com.pll (poprzez formularz zamówienia) oraz e-mailowo na adres http://www.sklep.bernina.com.pl/images/e-mail_info_bernina_pl.gif, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Klient po złożeniu zamówienia dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem korespondencji e-mailem.

  3. Zamówienie można złożyć także telefonicznie od poniedziałku do piątku wyłącznie w godzinach 900-1700 pod nr telefonu: (+12) 260 71 30
    Zamówienie złożone telefonicznie również zostanie potwierdzone za pośrednictwem korespondencji e-mailowej.

  4. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
    - w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze - rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę,
    - w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym lub internetowym - rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sklepu za złożone zamówienie.

  5. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 900 do 1700)

  6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT (Klient ma możliwość wyboru formy dokumentu zakupu podczas składania zamówienia, w przypadku nie wybrania formy dokumentu zakupu do zamówienia zostanie wystawiony paragon).

  7. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
    a) Telefon - (+12) 260 71 30f
    b) E-mail -
    http://www.sklep.bernina.com.pl/images/e-mail_info_bernina_pl.gif
    c) Adres korespondencyjny: BMD Polska, ul. Kamieniarska 48, Kraków 30-364

  8. Podana w potwierdzeniu zamówienia cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy.

  9. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, która obejmowała będzie elementy określone w ust. 8 powyżej, Sklep poinformuje Konsumenta o tym fakcie. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraĄnej zgody Konsumenta.

  10. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówień zawierających niekompletne dane (np. numer telefonu kontaktowego, adres e-mail) lub zamówień, których realizacja wymaga kontaktu z Klientem, a kontakt ten jest niemożliwy.

 

IV. KOSZTY PRZESYŁKI TOWARÓW i TERMIN DOSTAWY
 

1. KOSZTY PRZESYŁEK

MASZYNY, OWERLOKI, HAFCIARKI, AKCESORIA, CZĘŚCI,  DODATKI - FIRMA KURIERSKA FEDEX
jeśli przy danym produkcie nie jest widoczna inna cena dostawy:

a) PRZEDPŁATA NA KONTO BANKOWE:

  • przy wartości zamówienia do 3999 zł - promocyjny koszt dostawy to 22 zł (Firma Kurierska)

  • przy wartości zamówienia pow. 3999 zł - koszt dostawy GRATIS ! (Firma Kurierska)

b) POBRANIE ZAPŁATY PRZEZ KURIERA :

  • Pobranie realizowane jest przez firmę kurierska do kwoty 4999 zł (na 1 list przewozowy). Koszt takiej przesyłki to 39 zł (Firma Kurierska).

  • Powyżej kwoty 5000 zł, nie realizujemy wysyłek za pobraniem. Przedpłata na konto bankowe za maszyny - to ZAWSZE OSZCZĘDNOŚĆ kosztu za usługę pobrania należności przez firmę kurierską.

c) PRZY SPRZEDAŻY RATALNEJ :

  • Bez względu na wartość transakcji, dochodzi koszt dodatkowy = 10 zł. dla firmy kurierskiej za przesłanie zwrotne do nas, dokumentów ratalnych.

  • W cenę przesyłki wliczone jest ubezpieczenie przesyłki.
     

2. TERMINY DOSTAWY

  1. Dostawa zamówionych maszyn, owerloków i hafciarek nastąpi w terminie od 24 do 72 godzin w dni roboczych (zwykle do 24 godzin) od dnia nadania przesyłki.

  2. O nadaniu przesyłki oraz jej numerze listu przewozowego zostaną Państwo poinformowani w drodze korespondencji e-mail lub telefonicznie.

  3. Dostawa realizowana przez firmę kurierską odbywa się w dni robocze zwykle w godzinach 1000-1700

  4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóżnienia dostawy z przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

 

V. FORMY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIONE TOWARY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
 

1. W przypadku płatności za zamówione towary istnieją dwie formy płatności:

  1. Przedpłata w formie przelewu (tradycyjnego lub internetowego za pośrednictwem własnego systemu bankowego)
    wysyłka odbywa się po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Przelew dokonany rano do godziny 10-tej, w dowolnym banku, jest u nas widoczny w systemie bankowym tego samego dnia ok. godz. 13-14. Przesyłki wysyłamy do godziny 16-tej.

  2. Pobranie – kurier firmy kurierskiej pobiera należność za towar przy odbiorze zamówienia przez Klienta
    Towar zamówiony do godz 1300 przy wyborze opcji "pobranie" jest wysyłany tego samego dnia, zamówienia po godz. 1300 wysyłamy dnia następnego.

2. Czas realizacji zamówienia

  1. Niezależnie od wyboru formy płatności zamówiony towar jest u Państwa zwykle następnego dnia po nadaniu. (UWAGA: Firma kurierska zastrzega sobie teoretyczny czas dostawy od 24 do 72 godzin w dni robocze od nadania).

  2. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem (tradycyjnym, internetowym), jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 10 dni roboczych od daty otrzymania potwierdzenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługi Sklepu i uzyskaniu akceptacji).
     

  3. Formę płatności wybiera Kupujący podczas składania zamówienia.

 Numer naszego konta bankowego zostanie podany telefonicznie lub przesłany na e-mail
po potwierdzeniu realizacji zamówienia z Państwa strony.
 

VI. REKLAMACJA

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121)

  2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

  3. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

  4. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

  5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

  6. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.

  7. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

  8. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

  9. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

  10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

  11. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  12. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

  13. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.

  14. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.

  15. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.

  16. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w części III ust. 7 pkt c niniejszego regulaminu.

  17. Klient może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem http://www.sklep.bernina.com.pl/images/e-mail_info_bernina_pl.gif lub w formie pisemnej na adres wskazany w części III ust. 7 pkt c niniejszego regulaminu.

  18. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta, telefon kontaktowy
    - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

  19. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  20. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

  21. OdpowiedĄ na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądĄ na adres poczty tradycyjnej.

  22. Urządzenia znajdujące się o ofercie Sklepu Internetowego www.sklep.bernina.com.pll posiadają gwarancje Producenta lub Importera, które ważne są wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem).

  23. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, którą Zamawiający otrzymuje podczas dokonania zakupu.

  24. Wszystkie urządzenia objęte są okresem gwarancji od 12-stu do 36-ciu miesięcy. Okres gwarancji jest zależny od karty gwarancyjnej Producenta lub Dystrybutora. Szczegółowe informację można uzyskać kontaktując się z nami mailowo lub telefonicznie.

 

VII. PRAWO ODST·PIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia znajduje się na samym dole regulaminu i stanowi jego załącznik.

  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres Sprzedawcy wskazany w części III ust. 7 pkt c niniejszego regulaminu lub wysłać korespondencją e-mail na adres: http://www.sklep.bernina.com.pl/images/e-mail_info_bernina_pl.gif

  4. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.

  5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep.

  6. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  8. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży.

  9. Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

  10. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy wskazany w części III ust. 7 pkt c niniejszego regulaminu.

  11. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.

  12. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy.

 

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu  przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

  2. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.

  3. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.

  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.

  5. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności - Cookies” na stronie Sklepu

 

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu.

  2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą BMD Polska

  3. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru oraz wysłanie stosownej informacji drogą korespondencji e-mail najpóĄniej w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.

  4. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu www.sklep.bernina.com.pll

  5. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia

  6. Zakazuje się  osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Klientom) zamieszczania w nim treści bezprawnych.

  7. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

  8. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

  9. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

  10. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    - Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
    - Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
    - Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  11. Wszystkie ceny w Sklepie Internetowym podane są w polskich złotych i zawierają 23% podatek VAT. Ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

  12. Zastrzegamy sobie możliwość wycofania produktów ze sklepu, bez podania przyczyny.

  13. Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym.

  14. Potwierdzenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.

     


ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO www.sklep.bernina.com.pll
"
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy"


[adres sprzedającego]

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
[nazwy kupionych przedmiotów]

Data zawarcia umowy to [data],
data odbioru przedmiotów [data].
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres do korespondencji: [adres kupującego]

Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [w przypadku gdy formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

(oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

 

DOEMNY WWW REGULAMIN ZAKUP NA RATY SERWIS KONTAKT BERNINA YouTube

           

BMD Polska, ul. Kamieniarska 48, Kraków 30-364, tel. +12 / 260 71 30

 

Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone. Copyright by BMD Polska